Pages

Rabu, 02 Mei 2012

Melihatmu Seperti Bermimpi Yang Membuat Ku Tak Tahu Harus Berbuat Apa


Seperti mimpi yang tak tahu apa yang aku akan lakukan untuk mu..
setiap kali ku melihat mu.. setiap kali ku memikirkan mu..
suatu keinginan untuk terus bersama mu hanya seperti mimpi ku yang tak bisa aku wujudkan. entah kenapa. aku tak tahu..mungkin suatu perasaan yang akan terus tersimpan dan mungkin tak akan sempat ku ungkapankan walaupun aku tau km menyadarinya..


Keingan yang tinggi untuk memiliki.. bagaikan pungguk yang merindukan bulan... walaupun engkau bidadari pilihan ku.. tapi semunya pengorbanan ku untuk mu, akan aku iklaskan demi kebahagian mu..
aku tak tahu mesti berbuat apa lagi..
mungkin hati ini telah memilih mu walaupun aku tau aku hanya lelaki yang kurang baik untuk mu..
dan masih banyak pria lain yang lebih baik yang akan terus menjaga mu dan mengasihi mu dgn tuhulus..

mimpi ku yang mungkin tak akan terwujud ini.. akan aku simpan dalam -dalam sampai hari nya akan tiba..
sampai suatu saat nanti kau akan menyadarinya betapa besar cita-cita ku untuk mu.. dan akan aku jaga sebaik mungkin dirimu di hati ku..







Tidak ada komentar:

Posting Komentar

 

Sample text

Sample Text

Sample Text

 
Blogger Templates